Analýzy & ŠtúdieČlenovia

Nová štúdia o zákazníckej skúsenosti na Slovensku od KPMG: ktoré značky majú Slováci najradšej?

Podľa novej štúdie zákazníckej skúsenosti KPMG na Slovensku je najobľúbenejšou značkou Slovákov internetové kníhkupectvo Martinus. V prvej päťke sa umiestnili ešte Panta Rhei, Yves Rocher, Lidl a minuloročný víťaz RegioJet. Príklady značiek s vynikajúcou zákazníckou skúsenosťou svedčia o prepojení jej kvality s komerčným úspechom.

Prieskum zákazníckej skúsenosti je unikátna štúdia o skúsenostiach slovenských zákazníkov so značkami, ktorých sú klientami alebo boli s nimi v interakcii za posledného pol roka. Výpovede 2 800 respondentov z celého Slovenska sa hodnotili jedinečnou metodikou šiestich pilierov, ktorú vyvinula spoločnosť KPMG Nunwood.

Špičková zákaznícka skúsenosť priťahuje spokojných a verných zákazníkov, prináša ekonomický rast spoločnosti a stáva sa kľúčovou pri odlíšení sa od konkurencie.

Rebríček zákaznícky najobľúbenejších značiek na Slovensku za rok 2018

Poradie

Názov spoločnosti

Odvetvie

Umiestnenie v roku 2017

1

Martinus

Maloobchodné reťazce

2

2

Panta Rhei

Maloobchodné reťazce

6

3

Yves Rocher

Maloobchodné reťazce

nováčik

4

Lidl

Reťazce s potravinami

5

5

RegioJet

Cestovanie a hotely

1

6

Kaufland

Reťazce s potravinami

10

7

dm drogerie markt

Maloobchodné reťazce

9

8

Netflix

Zábava a voľný čas

nováčik

9

IKEA

Maloobchodné reťazce

4

10

Cinemax

Zábava a voľný čas

3

O štúdii

Druhý ročník štúdiezákazníckej skúsenosti na Slovensku pripravila spoločnosť KPMG Nunwood, ktorého Customer Experience Excellence Center je najväčší think-tank na zákaznícku skúsenosť celosvetovo. Každoročne hodnotí najlepšie značky sveta a zostavuje rebríček Top 100 zákaznícky najobľúbenejších spoločností. Na základe jeho dlhoročných výskumov sa každá vynikajúca zákaznícka skúsenosť dá popísať ich jedinečnou metrikou šiestich pilierov - The Six PillarsTM. Touto metodikou sa prieskum realizoval na Slovensku už po druhýkrát. Zber dát sa uskutočnil v druhej polovici roku 2018. Svoju skúsenosť so 120 značkami v 10 sektoroch vyjadrilo 2 800 respondentov z celého Slovenska, čím vzniklo 35 000 unikátnych hodnotení.

 

Celú štúdiu nájdete tu: https://www.research.net/r/na-rovnakej-vlne-2018

 

© 2019 KPMG Slovensko spol. s r.o., a slovenská spoločnosť s ručením obmedzeným, člen siete nezávislých firiem KPMG  pridružených ku KPMG International Cooperative (“KPMG International”), švajčiarskej právnej entity. Všetky práva vyhradené.

Články s rovnakou témou

Podujatia s rovnakou témou

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin